en ängel på jorden..

idag kom min fina mormor förbi med blommor, är hon inte världens bästa så säg!! min fina <3


förutom de så är det trist att va sjuk, så idag har jag knåpat lite på schema och jobbat med lite administrativa saker hemifrån. Funkar ju lite bättre nu när jag börjar få i mig föda igen så att jag iaf orkar va vaken även om dendär ständiga värken i kroppen och febern gärna vill hänga med.. Men sålänge det är två steg framåt och ett steg bak istället för tvärtom :) imorgon måste jag jobba, finns fan ingen återvändo, allt växer ju på hög. Ska kolla om jag orkar köra öppning stängning eller hur det får bli.


nog om de.
det är sol ute, den är ju fin att titta på genom fönstret :)
PUSS


fina älsklingar som jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0