A Walk down in memorylane..

Idag blev jag något nostalgisk när det kom en kund med ett bonuskort sen 2009, det roliga var att jag hade gett henne kortet det året när jag jobbade inne på kärnan vilket inte var igår..men den som spar, han har ;)

Tiden går så otroligt fort!! Tänk fina fina kärnan, va mycket trevligt vi hade där och va liten och oerfaren jag va!! Vilken resa jag gjort.. På två år har jag gått från extra till butikschef, härliga tider!! Men det har inte kommit gratis, jag har jobbat och slitit för att komma dit jag står idag!! Många sena kvällar, tidiga morgnar, långa helger, flera tårar, mycket skratt, en otrolig skärpa, oerhörd disciplin och moral, och ett jäkla engagemang, något jag knappt kunde drömma om när jag gick i skolan...

Men snart väntar nya äventyr och jag tänker aldrig ge upp! Jag har en vilja av stål och Inget kan stoppa mig när jag har satt ett mål, det finns bara en väg att gå...framåt!!!


Till er som ibland vill ge upp, DU kan nå precis hur långt du vill, men det är bara DU som bestämmer!!

PUSS



Bilden får bli uppochner ;)


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Så sant min älskling, du kan nå hur långt du vill!! Kommer att finnas bredvid dig och heja på hela tiden. Puss och kram

2012-03-19 @ 22:09:30
Postat av: din rebus

WORD!

2012-03-22 @ 21:33:12
Postat av: Angelicaaaa

stolt blir man, du är grym fialotta!!!

2012-04-06 @ 09:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0