110930 TGIF, eller?

herregud vilka dagar, jag är heeelt slut. hade mer än gärna behövt vart ledig en dag i helgen men det finns ju aldrig någon som kan jobba!! åeh. aja, igår jobbade jag mellan 12-21, vilken kväll, stod inne vid provrummen och höll på svettas ihjäl hela kvällen alltså!! helt sjukt varmt, det var fuktig luft!! direkt efter det åkte jag upp till min bebiskusin som fyllde 19år, käkade lite tårta osv för att fylla på sockernivån ;) sen åkte jag förbi donken och tog med mig kvällsmiddagen hem till min sambo också. har aldrig ätit så god donken mat alltså, fyfan va jag njöt!! var dessutom längesen jag åt på donken. sen däckade vi i sängen.

känner mig knappt utvilad idag och idag blire jobb 9.30-19.30. men det blir spännande med 2 jobb :) dagen kommer säkert gå fort hursom!! sen ska jag skynda mig hem till mysmiddag. och ikväll ska jag inte röra en fena (hatar att skriva så för då händer det alltid nått). hoppas ni får en underbar fredag!!

PUSS


denhär kvällen med mina gosungar var allt annat än lugn


Kommentarer
Postat av: Anonym

HahhHa, åh herregud. Det var den dagen krogsannis föddes skulle man kunna säga.......

2011-09-30 @ 15:58:28
Postat av: anna

vart har du mer fått jobb? :)

2011-10-04 @ 14:51:09
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0